Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
172

Over mij

Hoi Hoi! Leuk dat je mijn reisblog bezoekt!
Mijn naam is Nicki Stuivenberg en ik ben 22 jaar. Op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van mijn studie 'Christelijke Academie voor Lichamelijke Opvoeding' (Calo) op het Windesheim in Zwolle. Voor mijn minor 'Sport, Therapy for Empowerment' kreeg ik de mogelijkheid om vier maanden naar Zuid Afrika, Kaapstad te gaan om daar een sportproject op te starten. Deze kans wilde ik niet laten schieten en laat ik mijn ouders, de stad Enschede, de kinderen die ik les geef binnen het turnen en dansen even alleen... Via deze blog kunnen familie, vrienden, kennissen of nieuwsgierige onbekenden op de hoogte blijven van mijn avonturen in Zuid Afrika!

Ik wens iedereen (hopelijk) veel leesplezier!

Over mijn reis

Ik ga samen met twee andere studenten van de Calo, Kim en Marlieke naar Kaapstad om daar voor de organisatie Amy Biehl te werken. De organisatie biedt buitenschoolse opvang voor de kinderen en jongeren uit townships. Door deze buitenschoolse opvang proberen ze de kinderen en jongeren van de straat te houden. En zo uit de criminaliteit en eventueel drugsgebruik te houden. Wij zullen een rol gaan spelen binnen deze organisatie en een nieuw sportproject opstarten!

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.